sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Eilisestä -100g

Kokonais pudotus nyt 3,3kg. Ja eilen oli taas yhdet synttärit! Ja se itsekuri, se kun on se vaikein homma. Mut siitä huolimatta laskusuunnassa, mikä on hyvä. Eikä se liian nopea pudotus ole hyväksi. Päivässä 100g tekee viikossa 700g ja on siis ihan hyvä vauhti.
Napostelun olen saanut kuriin enkä enää yritä sitä huomaamattanikaan tehdä. Toki kiinnitän asiaan huomiota koko ajan etten repsahtaisi. Annoskoot olen saanut normaaliksi, ehkä toisia ruokia riittäisi vähän vielä vähempikin, mutta hyvä näinkin. Lisää en yleensä ota ruokaa.
Ja sellaisen seikan olen huomannut että teen juonti illalla laskee mielestäni painoa paremmin kuin muiden juomien juominen. En tiedä onko sillä vaikutusta ruuansulatukseen vai mihin, mutta mun kohdalla sillä vaikuttais olevan suora yhteys. Pissalla saa ainakin juosta :)

Täytyis täytyis... kaikkea tehdä. Jonnekin täytyis ainakin kuvia ehtiä lataamaan. Ja ajattelin kyllä perehtyä tähän blogiinkin sen verran että päivittäisin ulkoasua. Lukijoita ei mun teksteille tunnu löytyvän, kiitos teille jotka kuitenkin täällä vierailette. En toki ole tästä kyllä missään melua pitänytkään. Ja itselleni tätä oikeastaan teen.
Ja tässäkin näkyy tuo kuvien lataamisessa ilmenevä ongelma.

Aurinkoista tammikuun sunnuntaita!

Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti