keskiviikko 9. tammikuuta 2013

-1.8kg

Yksi viikko ja tulos siis tuo. Eilisestä oli tullut 100g, tiedä sitten mistä lie johtunut. Nyt on vaikeeta. Kaikkea hyvää tekee mieli ja kaupan pullaosasto tuntui ylitsepääsemättömältä esteeltä. Mutta onnistuin! Tällä hetkellä motivaatio on hyvä vaikka mielitekoja riittää. Ensimmäiseen tavoitteeseen matkaa 8,2kg ja aikaa helmikuun loppuun.

Meillä on uusi kone enkä ihan hallitse vielä kaikkia ohjelmia. Sen verran kuitenkin testasin, että valokuvia en edelleenkään pysty lataamaan. Muualla se onnistuu ja nyt olenkin miettinyt voiko vika olla meidän modeemissa, koska se on ainoa yhteinen tekijä kaikille kotona oleville koneille. Joka paikassa muualla kuvat latautuu. Tiedä häntä, ei riitä mun pää tietoteknisiin juttuihin. 

Tulevaisuuttani olen miettinyt ja yksi vaihtoehto alkaa tuntua entistä houkuttelevammalle saatuani siitä lisätietoa. Mistään kummallisuuksista ei ole kyse, mutta koska kaikki on auki, niistä sitten myöhemmin.
Suurin ongelma olen minä itse ja minun kummalliset haluni.

Johanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti